Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anybody home?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Anybody home?

Heb volgens Jos suggestie, de foto wat donkerder gemaakt, maar dan niet door -0,7 naar beneden, maar eerder de witten wat terug te draaien. Als laatste optie toch die van Jos -0,65, maar vind het wat donker.

Last edited by Dynax7d; 6 augustus 2017, 22:13.
    https://www.behance.net/Lynx1966

Re: Anybody home?

Ja ikke, anders kan ik niet antwoorden

Knap zacht beeld dat voor mij rechts zo mogelijk nog wat mocht doorlopen.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Knap beeld mooie compo

Comment

Mooi plekje daar zeg...Compo erg mooi met die diagonale lijnen, kleurtjes ook erg fijn..

Persoonlijk vind ik de foto wel tikkeltje te licht/flets overkomen, heb hem eens binnengehaald en de belichting in ACR op -0,7 gezet, vind hem dan nog mooier worden.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

Comment

Mooie plaat waarin de zachte crème-achtige kleurtjes bijzonder rustgevend zijn.

Comment

Mooi landschap, maar helaas dat de halo zo duidelijk is te zien.
            Bij selectie en/of "schilderwerk" zou ik de foto op 400 of 500% zetten.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

De derde is voor mij te donker, de eerste twee is gevoel en keuze en daar wil ik de maker zeker mijn visie niet in opdringen ! Mooie opname
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Toch bedankt voor de updates Christel..
                Smaken verschillen natuurlijk, maar vind de laatste update toch wel het meest natuurlijke overkomen, je hebt hier behoorlijk tegenlicht, en dan mogen de schaduwdelen voor mij best wat donkerder zijn, de 2e variant kan ook hoor.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

Comment

Mooi zacht sfeerbeeld !
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

Comment

de derde kan me bijzonder bekoren. op mijn scherm niet te donker, net goed.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

de derde is de mooiste voor mij ,knappe locatie en mooie foto

Comment

Working...
                      X