Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waiting to be collected
Collapse
X
-
-
Re: Waiting to be collected
Ik vind het een mooie foto, of beter gezegd een mooie compositie, maar teveel geshopt naar mijn gevoel en dat had deze foto helemaal niet nodig.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
-
Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk berichtIk vind het een mooie foto, of beter gezegd een mooie compositie, maar teveel geshopt naar mijn gevoel en dat had deze foto helemaal niet nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk berichtMooie compo.
Op zich ben ik wel te vinden voor foto's die onderaan gradueel in de voorgrond donker worden, maar in de originele versie is het inderdaad overdreven.
De up is dus een verbetering.
Mvg.,
Smets84.
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Comment
-
een versie ergens tussenin van beide foto's werkt het best voor mij, heel mooi beeldgroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichteen versie ergens tussenin van beide foto's werkt het best voor mij, heel mooi beeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichteen versie ergens tussenin van beide foto's werkt het best voor mij, heel mooi beeldKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHeel mooie diepte door de lijnen en de convergerende balen.
De update is voor mij ook de betere.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIk vind de up gewoon mooi !
Comment
-
Zou willen dat we hier zulke mooie ronde strobalen hadden....Knap beeld dit..Met voorkeur ook voor de update..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtZou willen dat we hier zulke mooie ronde strobalen hadden....Knap beeld dit..Met voorkeur ook voor de update..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichteen versie ergens tussenin van beide foto's werkt het best voor mij, heel mooi beeld
Comment
Comment