Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind deze foto nu juist een natuurlijke uitstraling hebben....Zeker niet te donker voor het moment van de dag, eventueel zouden de hooglichten in de lucht wat opgehaald mogen worden voor wat meer punch...Maar nu ook al mooi.
Zeer mooi landschap, de bloemen/gras op de voorgrond, het meer met de weerspiegeling en een prachtige lucht om het compleet te maken.
Spijtig dat we er maar half van kunnen genieten want hij is onderbelicht. Moet inderdaad jouw keuze zijn maar ik denk dat je hierdoor veel potentieel laat liggen.
Heb hem voor mezelf eens opgelicht (gewoon levels - rechter schuiver op 159) en plots komt er een aangenaam landschap tevoorschijn.
Mooi !
Misschien wat donker maar daarom zeker niet fout belicht, ik weet ondertussen dat Eddy een zeer vroege vogel is en ik denk dat hij een beeld toont zoals hij het zag op het moment van de opname
Mooi compo met als aandachttrekkers het Koninginnekruid en de markante wolk die een mooie diagonaal maken.
Het iets donker houden is een keuze, maar ik bespeur wel een perfecte reflectie. En dat is mooi.
Comment