Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red 'table' rock

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Red 'table' rock

One of my earth secret places in color :

Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Red 'table' rock

Ik vraag me gelijk af hoe de uitlopers links en rechts er uit zouden zien. Maar ik begrijp denk ik wel waarom deze niet in beeld gebracht zijn, de rotsberg zal niet zo imposant meer zijn als dat die nu in beeld gebracht is.

Lekkere kleurtjes en prima vlakverdeling.

---
    De artefacten langs de randen van de tafel devalueren het "schone" beeld. :-(

Comment

Daar ben ik nog niet geweest, maar je geeft één van je geheimen prijs
      Mooi !
      mag misschien wel iets donkerder voor mij.
      Ik verwacht nu nog wel een en ander uit die voor mij onbekende omgeving
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Heel bijzonder. Waar kijken we naar? Een berg van uiterst poreus materiaal? Ik zie allemaal "zandhoopjes" op de berg gedrapeerd.
        Mooi als een lekkere taart zonder kaarsjes.
        http://www.smuttynose.nl

Comment

Doet me een beetje denken aan Ayers Rock.
          Vind deze verder toch een beetje in het kader geperst.
          Wanneer ik de kleuren bekijk, ijkt het me ook of er er één of andere bewerking op toegepast werd, maar ik zou niet weten welke, maar het komt wel ietwat onnatuurlijk over.

Comment

Een mooie Raymond...Bewerking is helemaal in je toch typische style...Mooie opbouw met de laagjes ook van voor naar achteren..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

Comment

de berg is mooi van kleur en detail ,maar ook ik zou hem liever ietsje meer ruimte geven ,maar aan de andere kant brengt dit juist wat spanning in de foto (de nieuwsgierigheid wat is er naast die uitlopers ) de lucht vind ik wat raar van structuur en kleur

Comment

zeer bevreemdende kleursetting, beetje zoals de eerste kleurencobboy films ?

en dan die compo met die horizontale band(en) langs onder, en dan de afbrokkelende bergtop daar boven op.

heel apart, heel interessante fotografie !
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Wat krap in 't kader maar zeker een fascinerend beeld !

Comment

Ja, wat zit er naast, wat is er naast nog te zien ? Nog wat rommel vond ik vandaar deze inkadering om de 'tafelberg' voor te stellen. Aan de kleur heb ik weinig 'geprutst', heb zelfs geprobeerd om wat minder te satureren doch daarmee was mijn vrouw niet gediend en zoals de meeste mannen heb ik geluisterd
                    Dank voor de commentaren.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Heel apart en intrigerend. Mag voor mij ook een tikkeltje donkerder. Mooi
                      https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

ook ik vraag me af wat er links en rechts nog kan zijn maar dat is net goed, de nieuwsgierigheid die wordt geprikkeld. De bewerking is voor mij ook goed; ook weer het gevoel dat we bijna niet meer spreken over een foto maar een tekening maar dat doet er niet toe. het geeft 'de foto' een bepaalde sfeer.
                        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                        Groeten
                        Kurt

Comment

Moet schitterend geweest zijn om daar te staan. Mooie kleuren.
                          Inderdaad wat krap in het kader, maar daarvoor heb je een uitleg gegeven.
                          Ook weer 47kB, Raymond. Ik heb je eerdere foto's daar niet op nagekeken, maar dat zou de reden van de witte randjes weleens kunnen zijn, op sommige foto's.
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                          X