Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eigenlijk denk ik dat het de moeite waard is om ze te proberen weg te clonen en dan te zien of het beter is of niet.
Het spel van licht, kleur en van de verschillende soorten golven is fenomenaal, voor mij persoonlijk storen die stokken wat. (sorry als ik wat te brutaal ben hoor, is niet de bedoeling).
Geen probleem hoor Pieter, en smaken mogen verschillen toch.....Maar om dermate drastisch een foto aan te passen is ook niet helemaal mijn ding, dan had ik gewoon 30 mtr naar rechts moeten stappen, dan had ik geen paaltjes gehad.
Comment