Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neistpoint

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Neistpoint

voor deze opname ben ik op drie verschillende dagen naar deze plek gekomen,
    de weersomstandigheden en de gewenste zonsondergang gooiden steeds roet in het eten.
    maar uiteindelijk toch een iet of wat bruikbare avond daar gehad om een foto te kunnen maken met wat kleur.
    een statief gebruiken was absoluut geen optie, het waait daar constant en hard.
    dan maar de camera op één van de vele rotsen geplaatst, zoveel mogelijk uit de wind om een langere sluitertijd te kunnen toepassen.

Last edited by Stoffograaf; 4 november 2017, 09:56.
    groeten, Kristof
    Canon EOS 5D mkII

Re: Neistpoint

Eén woord volstaat voor mij : prachtig .

Comment

Topper

Comment

Heel mooi! Al vind ik misschien die blok links nogal zwaar in het beeld (maar wie ben ik

Sent from my iPhone using Tapatalk
        500px

Comment

Een heel mooie foto met fijne kleuren en compo. Fijn dat je goed weer hebt getroffen. Dat heb je ook wel een beetje verdiend als je 3x dat eind gereden hebt.
          Wij hadden gewoon grijs/grauw, storm en takkeweer. De fanatiekste van ons heeft nog een poging ondernomen, maar ik ben de camper niet uit geweest.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Sublieme foto met intense kleuren. Je ogen kunnen niet anders dan bij de vuurtoren eindigen. Knap gemaakt en je vasthoudendheid is zeer zeker beloond.
            http://www.smuttynose.nl

Comment

heel mooi Kristof ,vooral het mooi zachte licht is subliem , en zoals gewoonlijk ook de perfecte afwerking zoals ik je ken
              ik had het geluk dat het weer redelijk goed zat toen wij daar waren ,alleen zijn wij niet tot de avondkleuren gebleven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                Sublieme foto met intense kleuren. Je ogen kunnen niet anders dan bij de vuurtoren eindigen. Knap gemaakt en je vasthoudendheid is zeer zeker beloond.
                Ik volg hier volledig.
                Foto voor mij geslaagd in al zijn facetten.
                grts,
                Raf.

Comment

Knap, mooi en loonde zeker de moeite.
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Aan uw inleidende tekst leidt ik af dat het niet van een leien dakje ging.
                    Maar de inspanningen worden met dit resultaat beloond.
                    De LE brengt vooral rust in de compositie.
                    Mooie compo en de lucht is ook prachtig.

!

Mvg.,
                    Smets84.

Comment

3X is scheepsrecht zegt men hier altijd....Je geduld in ieder geval dik beloond, zeker gezien het een behoorlijk stukje rijden is vanaf de bewoonde wereld iedere keer hiernaar toe.
                      Prachtige kleuren in de lucht, en vooral ook de mooie warme gloed over de rotsen erg mooi..

Ik heb hem ook maar dan zoals mijn vader al aangeeft, grauw en grijs weer...Zal die nog wel een keer posten als iedereen deze schitterende variant weer wat vergeten is..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                        3X is scheepsrecht zegt men hier altijd....Je geduld in ieder geval dik beloond, zeker gezien het een behoorlijk stukje rijden is vanaf de bewoonde wereld iedere keer hiernaar toe.
                        Prachtige kleuren in de lucht, en vooral ook de mooie warme gloed over de rotsen erg mooi..
                        om je een idee te geven van mijn toegwijdheid, ik heb daar op 15 dagen +4000km rondgereden en alle plaatsen minstens drie keer aangedaan om de foto's te kunnen maken welke ik in gedachte had, gelukkig doet zot zijn geen zeer

Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                        Ik heb hem ook maar dan zoals mijn vader al aangeeft, grauw en grijs weer...Zal die nog wel een keer posten als iedereen deze schitterende variant weer wat vergeten is..
                        dat gaat ff duren dan, kuch
                        groeten, Kristof
                        Canon EOS 5D mkII

Comment

Ook al vind ik de kleur iets te warm (zie kerkje) toch een prachtige compo en foto
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                            Ook al vind ik de kleur iets te warm (zie kerkje) toch een prachtige compo en foto
                            bedankt voor je opmerking G.R.
                            de reden van de warme kleur komt waarschijnlijk doordat de bijgebouwen van de vuurtoren oker-kleurig zijn, de vuurtoren op zich is wit.
                            als je inzoomt kan je het verschil goed zien.
                            de rozige lucht en de zonsondergang zorgen er ook voor dat wit niet meer wit lijkt, maar een reflectie is van de kleuren in de lucht en ondergaande zon.
                            groeten, Kristof
                            Canon EOS 5D mkII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                              bedankt voor je opmerking G.R.
                              de reden van de warme kleur komt waarschijnlijk doordat de bijgebouwen van de vuurtoren oker-kleurig zijn, de vuurtoren op zich is wit.
                              als je inzoomt kan je het verschil goed zien.
                              de rozige lucht en de zonsondergang zorgen er ook voor dat wit niet meer wit lijkt, maar een reflectie is van de kleuren in de lucht en ondergaande zon.
                              Dat is een correct antwoord Kristof, mijn waardering !
                              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                              X