Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
test met haida ND filter-blijkbaar niet zo geslaagd dan.
Je staat niet dikwijls open voor kritiek, maar toch wil ik je helpen.
Bij mijn 10 stops B+W is het niet anders, maar gewoon een correctie van de WB doen, en het is gefikst.
B+W zijn optisch perfect,maar hebben bijna allemaal een "tintje". Zelfs het UV-filter. (dat ik zelden gebruik)
Ik heb overigens ook Maruba filters(de duurdere versie) en die hebben dat niet.
Je staat niet dikwijls open voor kritiek, maar toch wil ik je helpen.
Bij mijn 10 stops B+W is het niet anders, maar gewoon een correctie van de WB doen, en het is gefikst.
B+W zijn optisch perfect,maar hebben bijna allemaal een "tintje". Zelfs het UV-filter. (dat ik zelden gebruik)
Ik heb overigens ook Maruba filters(de duurdere versie) en die hebben dat niet.
Bedankt voor de reactie, maar ik begrijp eerlijk gezegd niet waar U dat nu weer haalt, dat ik niet dikwijls open sta voor kritiek ...... want ik reageer praktisch nooit op welke reactie dan ook op mijn posts... wat de filters betreft ik heb indertijd zeer dure Lee's gehad maar snel weer verkocht.. was mijn ding niet, ben nu terug aan het overwegen om te testen met diverse ND filters tot ik (hopelijk) mijn gading vind. Ik kan echter maar enkel vaststellen dat eenderwelke filter een kleureffect heeft.
Comment