Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pure gold II
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Pure gold II
Prachtig moment he die zonsondergang. In de verte zit alles juist, de voorgrond vind ik iets minder boeiend
-
De laagjes en de mooie tint maken deze foto. Mooi hoor.
Toch een vraagje : De zon hoog aan de hemel en toch nog steeds goud ?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtToch een vraagje : De zon hoog aan de hemel en toch nog steeds goud ?--> www.brandnewimage.be <--
Comment
-
Heel mooi, heerlijke diepte door de lagen. Prachtige kleuren..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brand New Image Bekijk berichtHeb zelf ook geen idee hoe dat kan? Ik was op dat moment met de wagen aan het rijden en ben de eerste de beste parking opgereden om deze foto te kunnen maken. Heb pas thuis gezien dat de zon nog redelijk hoog stond, hoewel het slechts een half uur voor zonsondergang was.
Soms is de natuur verrassender dan we denken. Dat is ook het mooie ervan !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Deze is ook weer bijzonder mooi...Het gouden licht is prachtig, en mooie laagjes in de achtergrond..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtDeze is ook weer bijzonder mooi...Het gouden licht is prachtig, en mooie laagjes in de achtergrond..groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
sfeer maakt de foto en daaraan is geen gebrek zoals de meeste foto's die ik hier van jou al heb zien passeren. Op de voorgrond ligt blijkbaar nog een hele stad, wel jammer dat er zo weinig van te ontdekken valt. De uitgebrande delen hadden miss wel iets meer aandacht verdiend.
Comment
-
Comment