Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Relax plekje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Relax plekje

vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Relax plekje

De voorgrond komt een beetje rommelig over, die zal ik zo danig gesneden hebben op dat het een paarse lijn was geweest...

Comment

Ziet er zeker uit als een heel relaxed plekje....Mooi die oever vol met kattenstaarten..
      Wel eens met bovenstaande, mede ook doordat de voorste net niet binnen je DOF vallen.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

Comment

die bloemen op de voorgrond zijn natuurlijk en het is zo verleidelijk om ze mee in je beeld te nemen ,maar ik denk een stapje voorwaarts juist er voorbij zou een rustiger beeld opgeleverd hebben, en dan zou het pas relax zijn ,al denk ik dat het daar de ruste zelve is

Comment

Bo patje een stapje vooruit en je staat een meter lager in het water/moeras daar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
            Bo patje een stapje vooruit en je staat een meter lager in het water/moeras daar
            Had dit antwoord verwacht [emoji39]
            Camera tussen de bloemen steken ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Comment

Voorstel : Maak er een 16:9 van dan krijg je meer panorama.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ben ik dan een dwarsligger als hij voor mij mag blijven zoals hij is ?
                Ik ben dan ook een geweldige fan van die bloemen.
                Wij hebben er dan ook een bermpje van staan in onze tuin, zo'n 30 jaar geleden ooit meegebracht uit de bergen tijdens een reis, niet wetende dat ze hier ook her en der voorkwamen

Comment

Ik vind het een prima foto, onderaan mogen de kattenstaarten die niet scherp zijn wel weg

Comment

Working...
                  X