Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind dit wel meevallen hoor ,vind vooral de sfeer van die mist tussen de rotsen ,heel knap ook het heldere water is mooi van kleur ,als ik zo een beetje in de diepte van de foto kijk ,zou het miss een beetje naar rechts je verplaatsen miss een nog mooier beeld opleveren ,maar ik denk dat je waarschijnlijk was gehinderd door bomen en struiken ,het is nu ook al een beetje spijtig dat je die struik rechts in beeld er hebt moeten bijplaatsen ,wel een spectaculaire omgeving !
Beeld zou inderdaad nog sterker worden door naar rechts te verschuiven maar ik vermoed dat die struik rechts dan het hele beeld zou blokkeren.
Je hebt er dus alles uitgehaald gegeven de omstandigheden en dat levert toch een goede foto op hoor.
Ik vind dit helemaal niet rommelig. Het landschap of de omgeving is wat het is en heeft daardoor wat unieke kracht, alleen de weergave ervan moet netjes zijn en dat is hier toch het geval naar mijn bescheiden mening. Zeer knap van kleuren daar en dat bruine toetje maakt het af.
Bedankt reeds voor de reacties. Het was inderdaad geen gemakkelijke locatie: dichtbegroeid en direct aan de rand van hoge klippen. Dit was eigenlijk nog de beste plaats die ik kon vinden. Het is dus een soort doorkijkje tussen bomen en struiken. Ik heb nog enkele foto's van wat verderop waar het zicht nog mooier is, maar nog dichter begroeid en je dus enkel tussen de takken door kunt kijken. Misschien post ik er later eens eentje. Zoals je op de foto kunt zien staan de bomen en struiken letterlijk tot op de rand van een loodrechte afgrond.
Niet ongevaarlijk dus wanneer je met één voet juist op de rand staat. Deze vond ik speciaal omdat je nog een tweede doorkijk hebt tussen die rotsen en in de verte de andere klippen kunt zien opduiken uit de mist.
mvg,
Raf.
De overgang water lucht is door de mist heel mooi in elkaar vloeiend, das knap.
Persoonlijk had ik waarschijnlijk die rechtse boomkruin uit beeld gehouden.
In elk geval mooie kleuren hoor.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment