.............
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Strand Nieuwpoort
Collapse
X
-
-
-
Re: Strand Nieuwpoort
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtwat vreemd die groene schijn op het water
PeterMijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht....volkomen me eens, ik vraag me alleen af of je dat zelf niet ziet voordat je ze post op het forum.
Comment
-
Over de eerste ga ik niet beginnen want ik zou echt niet weten wat je bedoeling was in nabewerking.
De 2de -ik vermoed het origineel- is qua compo ok maar ik mis wel wat licht in de rotsen. Bij hard licht tegen de zon in is natuurlijk niet eenvoudig en vereist wel wat techniek (ook in nabewerking) om tot een goed einde te brengen; dingen waar je duidelijk nog vooruitgang kan boeken.
Comment
-
Civiele bescherming optrommelen denk ik als ik naar de eerste foto kijk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nestorsensei Bekijk berichtciviele bescherming optrommelen denk ik als ik naar de eerste foto kijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nestorsensei Bekijk berichtCiviele bescherming optrommelen denk ik als ik naar de eerste foto kijk.
Bij de up is dat toch al opgelost .
Nee, alle gekheid op een stokje, ik zou deze maar vlug vergeten.
Misschien nog te doen in zw/w, maar er is zo weinig interessants te zien in de foto, dus blijft het noppes.
Comment
Comment