E.S.P. Het moet niet steeds in Wales te zijn want ook de archieven hebben nog wat in petto.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Black mountains
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Black mountains
Prachtig stuk natuur daar zo te zien Raymond...Heel mooi, knappe glans ook op het water..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Schitterende bergen, prachtige locatie. Heel mooi gefotografeerd.
Ik zou het niet erg vinden als het zand op de voorgrond weg zou zijn, kijkt voor mij wat ongemakkelijk
Comment
-
Wat een prachtige bergen.
Ik zou niet snijden, want dan wordt het strookje water te nietig.
Als je er een hebt met meer water cq. weerspiegeling, zou nog mooier zijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Ik vond en vind nog steeds dat die keien voor diepte zorgen en voor een natuurlijk doch verrassend contrast zorgen want dat is het unieke daar aan die bergen en het meertje, maar alle begrip voor jullie opmerkingen. Moet wel toegeven dat ik liever nog wat ruimere voorgrond had gewild gezien die inkeping doch jullie weten ook dat er soms obstakels zijn. Dank oprecht en laten we ons 'kijken' af en toe maar verschillen want dat is het fijne aan ieders visieKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Ik zou de keien ook zeker niet weglaten. Ze zorgen voor een mooie diepte in de foto.
Alleen zou ik ze misschien iets donkerder gemaakt hebben.
Ook zou ik in de inkeping onderaan nog een kleine strookje keien bij toveren zodat het water de onderste rand niet meer raakt.
Comment
-
Comment