Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heeft ook mijn voorkeur op de andere.
Patrick, waarom probeer je niet eens het 19:6 formaat om meer breedte te scheppen? 't Is maar een suggestie hé.
zal 16/9 zijn dat je bedoeld denk ,dat is een formaat die ook heel veel gebruik en die zeker hier ook van toepassing zou zijn ,dat zou idd de diepte en landschapsgevoel nog meer accentueren , hier heb ik het nu niet echt toegepast omdat ik geen stuk van die mooie sluiers wou afknippen ,maar je tip is zeker ook een meerwaarde
zal 16/9 zijn dat je bedoeld denk ,dat is een formaat die ook heel veel gebruik en die zeker hier ook van toepassing zou zijn ,dat zou idd de diepte en landschapsgevoel nog meer accentueren , hier heb ik het nu niet echt toegepast omdat ik geen stuk van die mooie sluiers wou afknippen ,maar je tip is zeker ook een meerwaarde
Zoals in de gazetten: drukfoutje hihihi (ondertussen recht gezet).
Over een voorkeur ga ik mij zeker niet uitspreken; voor mij zijn het twee verschillende foto's met hun eigen kenmerken .
De lucht is al een attractie op zich met die mooie cirrussluiers verweven tussen het blauw.
Erg weids met een diepte die zelfs beyond the sea strekt.
Wederom een knappe opname !
Ik heb wel de indruk dat de horizon wat naar rechts helt. Opvallend is het niet omdat het volgens mij wat verdoezeld wordt door de weidsheid van het beeldveld en de cliffs op de achtergrond. Toch ben ik van mening dat de helling naar rechts wel degelijk het geval is .
Mvg.,
Smets84.
Last edited by Smets84; 17 juli 2017, 01:15.
Reden: typo
Ik heb wel de indruk dat de horizon wat naar rechts helt. Opvallend is het niet omdat het volgens mij wat verdoezeld wordt door de weidsheid van het beeldveld en de cliffs op de achtergrond. Toch ben ik van mening dat de helling naar rechts wel degelijk het geval is .
Mvg.,
Smets84.
dat heb je heel goed gezien ,proficiat ik had het ook niet in de gaten komt waarschijnlijk door het afhellend landschap naar links die voor wat tegenwicht zorgde
bij deze een up geplaatst met de bijkomende redeneringen
Comment