Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Zeker ook mooi, maar de belichting onder en boven, is de wereld op zijn kop.
ik begrijp wat je bedoelt, maar dat is zeker niet de wereld op zijn kop... het versleten adagio van de weerspiegeling kan nooit helderder zijn dan... is inderdaad een versleten adagio
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
ik begrijp wat je bedoelt, maar dat is zeker niet de wereld op zijn kop... het versleten adagio van de weerspiegeling kan nooit helderder zijn dan... is inderdaad een versleten adagio
Meningen en smaken mogen van mij (met respect) gerust afwijken. Maar ik zal het in dit geval beter proberen uit te leggen.
Je vorige foto straalde een en al rust uit. Heel mooi !
Maar bij deze, is er door de bewerking een lichte (saaie)vlek te zien die alle aandacht, van het mooie weg trekt !
Een perfect uitgebalanceerde foto is zeker geen versleten adagio, maar is pas sinds enige jaren mogelijk. (schijnbaar niet voor iedereen)
Een gradueel filter gebruikte ik al op mijn analoge camera !
Meningen en smaken mogen van mij (met respect) gerust afwijken. Maar ik zal het in dit geval beter proberen uit te leggen.
Je vorige foto straalde een en al rust uit. Heel mooi !
Maar bij deze, is er door de bewerking een lichte (saaie)vlek te zien die alle aandacht, van het mooie weg trekt !
Een perfect uitgebalanceerde foto is zeker geen versleten adagio, maar is pas sinds enige jaren mogelijk. (schijnbaar niet voor iedereen)
Een gradueel filter gebruikte ik al op mijn analoge camera !
sorry dat ik u moet ontgoochelen maar er is aan deze foto praktisch niets bewerkt... de weerspiegeling is zoals ze was en te wijten aan de mist die het oorspronkelijke vervaagde... mijn fotos zijn over het algemeen zeer weinig bewerkt (buiten wat verscherpen) en een gradueel filter gebruik ik niet (ben ik te lui voor )
en ik zocht geen uitbalancering, maar eerder de werkelijkheid...
ik ben ff in de war, niet dat deze niet in de HOF mag staan, begrijp me niet verkeerd,
maar kan het zijn dat dit een vergissing is? vorige week stond een bijna identieke al in de HOF en deze is gepost op 15/7,
valt deze dan niet buiten de voorwaarden om gekozen te worden voor de HOF?
er zijn toch heel wat andere kandidaten die vorige week gepost hebben en dus wel binnen de (tijds)voorwaarden vallen?
of ben ik verkeerd?
Comment