Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi beeld en hoe meer ik dit soort foto's zie van ginder, hoe meer ik ervan overtuigd geraak om ook toch eens te gaan
Die bloemetjes links zijn een mooie eyecatcher en leiden je toch onrechtstreeks de diepte in
ééntje naar mijn smaak ,mooie diepte en natuurlijke weergave ,miss iets teveel verscherpt ,vooral in de voorgrond te zien en witte lijn over de heuvel , maar voor de rest een knappe
Prachtig landschap daar toch he....Heel mooi met die witte katoenbloemetjes in de voorgrond en hele knappe achtergrond..
De vreemde artefacten zie ik ook wel, denk dat je hier wat teveel compressie hebt gebruikt Raymond. Foto is 47 Kb groot, zou toch eigenlijk bijna wel 10x zo groot moeten zijn.
Prachtig landschap daar toch he....Heel mooi met die witte katoenbloemetjes in de voorgrond en hele knappe achtergrond..
De vreemde artefacten zie ik ook wel, denk dat je hier wat teveel compressie hebt gebruikt Raymond. Foto is 47 Kb groot, zou toch eigenlijk bijna wel 10x zo groot moeten zijn.
Hoi Jos, bij mij is de foto 384 Kb Ik weet dus niet hoe jij aan die 47 komt, en zo klein heb ik ze nog nooit geplaatst bij mijn weten (of eens een uitzondering) ? Inderdaad moet ik beter op die artefacten letten, toch van deze soort Het landschap heeft zijn specifieke eigenschappen zoals alle landen en gebieden maar het weer was toch echt slecht hoor, enkel één dag (deze) was er wat zon maar voor de rest zware lage bewolking, stormwinden en regen, dus de foto's zijn bijna allemaal in de Snowdonian opgenomen !
Zeker ook nog bedankt voor je reactie.
Comment