Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Een zeer oude foto vermoed ik want hier is de oogst al binnen Mooi toch de laaghangende zon met haar strelende stralen weten vast te leggen, en af en toe moet je dat inderdaad eens doen ! Knap van compo
Hele mooie....Blijft toch mooi hé dat warme licht over zo'n mooi gerste veld...Zeker als die zoals is als deze..
Wat me wel opvalt is dat de gerst wat blauw/groenig oogt op mijn scherm....Heb hem eens ingeladen, en de WB stuk warmer en meer naar magenta word die m.i.z nog mooier van....Moet je de lucht alleen wel laten zoals die nu is, want die is gewoon goed.
heel mooi met die warme kleuren. Hier ook de meeste gerst al afgereden maar de tarwe staat er voorlopig nog. Ik hoop als het weer warm wordt en mooi 's avonds ook nog enkele plaatjes te maken.
Comment