Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stromingen
Collapse
X
-
-
Re: Stromingen
Prachtige compo heb je hier gekozen en een zeer geslaagde omzetting
Als ik één dingetje mag zeggen Johan, ik zou de kader rondom overal even breed maken, maar da's persoonlijke smaak
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtige compo heb je hier gekozen en een zeer geslaagde omzetting
Als ik één dingetje mag zeggen Johan, ik zou de kader rondom overal even breed maken, maar da's persoonlijke smaak
grts
Sieg
Gelijk een actie gemaakt voor een vierkant kader, en de foto vervangen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
heel mooi Johan, de krullen in het water komen terug in de wolkengroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Dit vind ik echt een prachtige foto. Zowel qua compo als omzetting. Ik zou ik de horizon in het midden zetten, maar das persoonlijk en doet niets af aan de kwaliteit van de foto.
Comment
-
-
Mooie beweging in de foto, heel dynamisch. Vierkant toont hier de juiste keuze
Comment
-
Heel mooi. Heb ik ook al dikwijls staan naar kijken maar is mij nog niet gelukt om mooi naar mijn zin in beeld te brengen. Je stond hier precies op een tamelijk hoog standpunt of ben ik verkeerd?
Comment
-
-
de kracht van het vierkant !
had deze op flickr al gezien en bewonderd. vooral de kleurzetting (wel ja) en de afwerking bekoren me ten zeerste !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Ja, die is heel mooi deze hoor...Omzetting, de kracht van eenvoud, en inderdaad heel passend de vierkante uitsnede...Heel mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment