Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zwart-wit is ok.
Toch enige voorkeur voor de tweede; door de toning past alles bij elkaar: het blauwe water, het blauwogend schip en de blauwige nevel op de bergen in de achtergrond.
Knappe beelden !
Mvg.
Smets84
Last edited by Smets84; 13 juli 2017, 10:31.
Reden: typo
De zwartwit mist hier de sfeer die deze in kleur heeft ! Ik denk wel dat dit gekund had maar soms hebben we te weinig geduld - zondig mij daar toch al eens aan
De blauwe sfeertint vind ik zalig en is uitnodigend om mee te zeilen, heel mooi Pieter
ik ga ook voor de kleur al vind ik hem wel wat te blauwig voor mij is deze versie beter ,al zit er nu miss iets teveel roze in ,zou het kunnen dat deze vroeg in de morgen is genomen dan krijg je dit effect ,heb gewoon met de veronderstelling dat het bootje wit was de WB daar op aangepast , ik kan verkeerd zijn ook hoor Pieter ,als hij weg moet zeg het maar
Comment