Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Haringvliet
Collapse
X
-
-
Re: Haringvliet
Leuke doorkijk op de enorme meerpalen in een water dat ogenschijnlijk een slootje is. De naam verduidelijkt wel.
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtLeuke doorkijk op de enorme meerpalen in een water dat ogenschijnlijk een slootje is. De naam verduidelijkt wel.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Deze is dan wel weer scherp Sien, eigenaardig dat dit zoveel verschil kan maken bij jou
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtDeze is dan wel weer scherp Sien, eigenaardig dat dit zoveel verschil kan maken bij jou
grts
Siegvriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Deze is inderdaad mooi scherp..Mooie opname deze hoor Sien..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
wat was je iso/sluitersnelheid/diafragma hier, Sien ?
Deze is inderdaad mooi scherp.
Interessant beeld.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Prima opbouw vanuit de rechterhoek en lekker wat diepte in de foto...mooi hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtwat was je iso/sluitersnelheid/diafragma hier, Sien ?
Deze is inderdaad mooi scherp.
Interessant beeld.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtiso 125-28mm-f/14-1/100s Bedankt voor je reactie, normaal moet de exifs in de foto zitten, ik denk dat ze via Flicks eruit zijn.
28mm en 1/100s, en het is scherp !!! zie je wel !!!
:-)mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Comment