Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sligachan Old Bridge [ update ]
Collapse
X
-
[Showcase] Sligachan Old Bridge [ update ]
Last edited by jos82; 12 juli 2017, 17:03.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
-
Re: Sligachan Old Bridge
Perfect getimed! Prachtige brug met daadwerkelijk een gouden strook aan het eind van de regenboog
Ik vind wel dat de ruime bovenzijde (rechts) het beeld wat in de weg zit en veel aandacht vraagt. Paar centimer links en boven croppen maakt m.i. de foto sterker
Ik bedoel natuurlijk de linkerbovenhoekLast edited by olivetti; 12 juli 2017, 08:45.
Comment
-
-
Prachtige dubbele brug, bovenaan miss nog een beetje eraf, witte hoek linksboven trekt wel wat aandacht?
Comment
-
-
knap zeg
zoveel geluk gehad, de pot met goud niet gevonden? stond nochtans op de brug
ik volg met de linkerbovenhoek, vraagt veel aandacht.
heb hem eens in PS geladen en de hooglichten naar beneden gehaald, er zit nog veel detail in de wolk.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
weer een toppertje. daar ik nogal van negatieve ruimte hou, zou ik die wel zo durven laten zoals ie is.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Hoeveel geluk kan je hebben zeg ...
Knappe opname Jos en uiteraard dankzij de regenboog erbij een toppertje wederom
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtPrachtige opname!
Ik zou misschien de lucht nog wat durven verzwaren.MVG. Hugo
Comment
-
Bedankt iedereen voor alle fijne reacties en tips...
Update geplaatst met flink hooglichten verlaagd, en tikkeltje extra contrast in de lucht....Zeker beter, regenboog komt er nog beter uit nu...
Heb klein stukje van de lucht gecropt, links wilde ik zelf eigenlijk niet croppen, vind het zonde om een stuk van de brug verloren te laten gaan.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtBedankt iedereen voor alle fijne reacties en tips...
Update geplaatst met flink hooglichten verlaagd, en tikkeltje extra contrast in de lucht....Zeker beter, regenboog komt er nog beter uit nu...
Heb klein stukje van de lucht gecropt, links wilde ik zelf eigenlijk niet croppen, vind het zonde om een stuk van de brug verloren te laten gaan.
Comment
Comment