ESP Met hun toppen in de wolken takelen deze bergen langzaam maar zeker af. Het zijn dan al ook zeer oude bergketens in Italië. Ook wij krijgen met dit proces te maken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aftakeling
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
-
Re: Aftakeling
awel, deze zou ik wel eens in zwartwit willen zien. dolle mieten in de sneeuw ende mist, dat kan niet mis gaan !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Zeker een surrealistisch beeld. Schitterende kleuren, knappe foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtawel, deze zou ik wel eens in zwartwit willen zien. dolle mieten in de sneeuw ende mist, dat kan niet mis gaan !
Sieg, Peter, Pieter en Olivetti bedankt voor de fijne commentaar.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Doet me terug gaan naar de reis van vorig jaar
Mooi de kleuren tot leven gebracht
Zelf zou ik de wolken/mist lichter maken.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Moeilijk om iets zinnigs te zeggen, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik de foto niet mooi vind. Kunstzinnig zeker !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Zeer mooie foto, in 't z/w zal ie ook wel te pruimen zijn
Comment
-
-
Pracht kleuren op die toppen zeg...Heel mooi stukje detail laat je hier weer zien Raymond...Mooi..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment