Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
één van de vele cascades van de fairy pools.
gelukkig was het toen opnieuw genoeg bewolkt om in tegenlicht opnames te kunnen maken.
hier kwam af en toe de zon er lichtjes door om een glans op het water te werpen.
Last edited by Stoffograaf; 4 november 2017, 09:57.
Reden: rechtzetten foto
dat noem ik nog eens fotograferen in tegenlicht ,en daarbij alles perfect in balans houden ,heel mooi met deze sluitertijd ,dat beetje licht op het water maakt deze foto ,super Kristof
Knappe opname en eens iets totaal anders zo met dat tegenlicht
Het zal wel gezichtsbedrog zijn maar toch heb ik het gevoel dat de opname afhelt naar links
Knappe opname en eens iets totaal anders zo met dat tegenlicht
Het zal wel gezichtsbedrog zijn maar toch heb ik het gevoel dat de opname afhelt naar links
grts
Sieg
Heel erg mooi gemaakt maar ik denk ook dat het wateroppervlak iets schuinstaat
Dank voor jullie reacties!
Het is optisch bedrog dat de foto schuin lijkt omdat deze genomen werd vanuit de linkerkant van de stroom.
Maar om aan jullie wensen te voldoen heb ik hem wat naar rechts gekanteld.
Dank voor jullie reacties!
Het is optisch bedrog dat de foto schuin lijkt omdat deze genomen werd vanuit de linkerkant van de stroom.
Maar om aan jullie wensen te voldoen heb ik hem wat naar rechts gekanteld.
Het was waarschijnlijk niet zoveel maar kijkt nu toch prettiger Kristof
dat noem ik nog eens fotograferen in tegenlicht ,en daarbij alles perfect in balans houden ,heel mooi met deze sluitertijd ,dat beetje licht op het water maakt deze foto ,super Kristof
Sluit ik mij volledig bij aan!
Top!
mvg Christophe
Prachtige opname dit Kristof...De zachtheid van het water in combinatie met de mooie structuren in de rotsen heel knap..
Het licht is natuurlijk ook grandioos!!
Comment