Update:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ponte de Santiago plus Update
Collapse
X
-
-
Re: Ponte de Santiago
Goed oog voor de compo hier...Ondanks het wat harde licht heb je er zeker het beste van weten te maken..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Mooie locatie, ik zou nog eens teruggaan met avond of ochtendlicht
In ieder geval kunnen bij deze de hooglichten naar beneden gehaald worden
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
mooie compo, god gezien. en die witte vlek "blekt" inderdaad nogal.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Dank voor jullie reacties. Ik zal de komende week aan de hooglichten sleutelen.
@Sieg, even teruggaan bij beter licht zit er niet in
Comment
-
Interessante locatie om een foto te schieten en dat zit in een goede compo. Het gebouw onder de brug geeft een bijkomende dimensie aan de inhoud De witte vlek had je mogen wegpoetsenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Jammer van het harde licht, wel mooie compogroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Mooie plaat(s). Ik zou proberen om de HDR-look een beetje weg te werken.
Gewoon op sommige plaatsen wat meer donker toelaten. M.a.w. laten zien dat het moeilijk licht was.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Dank voor jullie reacties en goede raad! Update geplaatst en die is m.i. inderdaad beter
Comment
-
update is krachtiger. Zou je de harde plek tussen het gras niet nog wat durven temperen ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtupdate is krachtiger. Zou je de harde plek tussen het gras niet nog wat durven temperen ?
Comment
Comment