Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste landschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] eerste landschap

    ..........eerste landschap foto genomen bij begin cursus fotografie


  • #2
    Re: eerste landschap

    Belichting heb je hier heel mooi onder controle wat denk ik in deze situatie nog niet eens zo gemakkelijk was..
    Compo kijkt voor mij wat moeilijk, de sporen links wijzen je naar links, en de weg dan weer naar rechts..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: eerste landschap

      Er zit niets in de 1/3 van onderkant niets bijzonders, die had je wat mij betreft kunnen weglaten. Het toont nu alleen waar je staat en dat is totaal niet interessant.

      Ik heb hetzelfde euvel als Jos81, loop mij dood op de boom en wordt begraven in het veld, moordenaar gaat er op de fiets van door... en als laatste gaat pas de kerkklok luiden? Dus ja er zit een verhaal in, maar dat hakkelt een beetje.

      Comment


      • #4
        Re: eerste landschap

        ja zo zou je kunnen bekijken die boom inderdaad, maar ik zag het anders ik heb een driehoek gemaakt vanwaar je vanaf de punt naar de abdij kijkt terwijl die fietser er ook naartoe gaat

        Comment


        • #5
          Re: eerste landschap

          ik zag het anders ik heb een driehoek gemaakt vanwaar je vanaf de punt naar de abdij kijkt terwijl die fietser er ook naartoe gaat

          Fietser en abdij, waarom dan die linkerkant, als dat de twee elementen zijn waarom het om draait... met deze gedachtegang had ik dus totaal ergens ander gaan staan, namelijk helemaal rechts in uw beeld

          Al was het abdij en fietser dan was ik richting mijn grafheuvel gelopen.

          Comment


          • #6
            Re: eerste landschap

            ok bedankt voor commentaar

            Comment

            Working...
            X