Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Op het meer (nu ook vierkantign zelfs 2)
Collapse
X
-
-
-
Re: Op het meer (nu ook vierkantign zelfs 2)
Bedankt voor het tonen van de updates. Voor mij nr 2 zonder twijfel 👍
Groetjes, Marchristan.
Comment
-
Knap minimalistisch werk dit Pieter....Kan dit heel erg smaken..
Voor mij oom de laatste update als beste.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
proficiat met je plaats in de HOF!groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Proficiat Pieter met je HOF plaats
Duidelijk de laatste een pak beter hoor, mooie up
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Ha, onze Pieter mag nog eens in de HoF plaats nemen en dat doet me plezier ! De eerste (verticale) is voor mij de beste en zal dat in alle opzichten blijven. Ik had de foto al zien passeren en wou reageren maar mijn frustratie en de nieuwe zoektocht naar een andere forum vanwege het blokkeren van mijn foto's door PhotoBucket hadden de bovenhand, sorry, knappe compo en foto hoorKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Een hele mooie Pieter.Van harte gefeliciteerd. De 1e vierkant zou bij mij in de HoF gekomen zijn. Maar ik zie dan ook graag vierkante foto's.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Dank je wel allemaal.
Zoals gezegd, ikzelf heb het voor de eerste, maar ben blij dat ik velen met de andere versies heb kunnen plezieren.
En, het toont ook mooi hoe we allemaal toch een beetje anders naar foto's kijken !
Over dat vierkante, ik heb onlangs het boek van Josef hoflegner gekocht, "retrospective". Het staat vol met grote vierkantige fantastische zwartwit foto's waar ik graag nog veel - onbewuste - inspiratie zal halen.
En, ikzelf heb dit jaar voor mezelf een fotoboek gemaakt van al mijn straatfotografie foto's (de goejkes). Al de foto's in het boek heb ik vierkantige gemaakt. Zalig...mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Proficiat met je HoF Pieter, mooie reeksVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
Comment