Een dorp ergens tussen de immense bossen in Noord-Bohemen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verscholen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Verscholen
Corrigeer me als ik mis ben, maar volgens mij heb je teveel gebruik gemaakt van "Tegenhouden" en/of "Doordrukken".
Het licht op de bomen is daardoor niet realistisch meer.
Ik weet niet op hoeveel je de Doezelaar zet, maar ik zet die hoogstens op 20% en in één keer erover schilderen want als je er een tweede keer overgaat doe je er nog eens 20% vanaf of erbij.
Wat ik bedoel in feite is als je het effect hoger zet dan 20%, je eigenlijk het natuurlijke overschrijdt.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
-
-
Wow..Goed gezien dit zeg...Heel mooi de lijnen in het bos en doet het heel goed in zwart-wit..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtWow..Goed gezien dit zeg...Heel mooi de lijnen in het bos en doet het heel goed in zwart-wit..
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk berichtCorrigeer me als ik mis ben, maar volgens mij heb je teveel gebruik gemaakt van "Tegenhouden" en/of "Doordrukken".
Het licht op de bomen is daardoor niet realistisch meer.
Ik weet niet op hoeveel je de Doezelaar zet, maar ik zet die hoogstens op 20% en in één keer erover schilderen want als je er een tweede keer overgaat doe je er nog eens 20% vanaf of erbij.
Wat ik bedoel in feite is als je het effect hoger zet dan 20%, je eigenlijk het natuurlijke overschrijdt.
Dank om je gevoelens bekend te maken op een eerlijke manier. Ook de andere schrijvers een oprechte dank.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk berichtIk weet niet of ik dat al eerder geschreven heb maar ik ben een kleurenliefhebber en dan vind ik het steeds spijtig dat ik dit niet in kleur kan zien.
Nog steeds vind ik het erg jammer dat de zwart/wit hoek de nek is omgedraaid.
In deze hoek willen de meesten kleurtjes zien ! Sorry voor mijn off-topic reactie, Raymond.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtUiteraard een kwestie van smaak, en dat mag.
Nog steeds vind ik het erg jammer dat de zwart/wit hoek de nek is omgedraaid.
In deze hoek willen de meesten kleurtjes zien ! Sorry voor mijn off-topic reactie, Raymond.
Ondertussen zijn al mijn foto's (plaatsingen) verdwenen door een betalend beleid van PhotoBucket - spijtig - doch hoop terug te komen en ben dus op zoek naar andere mogelijkhedenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
ik zie geen foto , tja photobucket volgt de strategie van dropbox ,al is het bij dropbox wel nog mogelijk mits een kleine aanpassing bij het kopiëren van de link ,er zullen er nog volgen denk ik ,voor niets gaat de zon op redeneren ze nuLast edited by bopatje; 10 juli 2017, 13:59.
Comment
Comment