Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eilean Donan Castle III

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eilean Donan Castle III

De mooiste in de reeks tot nu toe Patrick...Heel mooi opgebouwd je reeks Eilean Donan..
    Compo is schitterend alsook de mooie kleuren die je erin hebt weten te krijgen ondanks het grijze weer...Heel knap..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Prachtig ! klopt op alle gebied vind ik, gelukkig geen blauwe lucht hoor, ik zou wel een plaats aan mijn muur vinden hiervoor
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

hartelijk dank voor de comments beste vrienden

Comment

fantastisch beeld, maar zelfde opmerking als bij de andere : ik begrijp niet dat doordrukken niet. maakt de opname onnatuurlijk kwa lichtinval.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
            fantastisch beeld, maar zelfde opmerking als bij de andere : ik begrijp niet dat doordrukken niet. maakt de opname onnatuurlijk kwa lichtinval.
            het is toch niet nodig Pieter dat alles perfect natuurlijk wordt weergegeven soms kan je jou eigen accentje en gevoel in je toch foto verwerken , ,althans bij is dat toch het geval ,een foto kan soms idd wat minder natuurlijk ogen maar wel meer dynamiek krijgen daardoor ,ik zou zelfs nog verder gaan maar dan weet ik dat ik hem hier niet meer moet tonen

Comment

Working...
            X