Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgische Heide

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgische Heide

Oorspronkelijk geplaatst door Dedonatis Bekijk bericht
    In RAW, en via camera RAW naar PS..Lokaal contrast breng ik meestal omhoog en vervolgens de algemenere tweaks. Verscherpen doe ik niet in CR zet daar zelfs de 25 terug naar 0. Verscherpen gebeurd in PS beperkt en enkel plaatselijk. Misschien dat hier het gelige van het gras met het zwart erachter zorgt voor het verscherpt uitzicht?
    misschien wel.

of misschien is het gebeurt bij het verkleinen van de foto naar 1024px ? Want dat is en blijft een moeilijke oefening, vind ikzelf.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Mooie eens andere soort laagjes, de afstand tussen boom en BG is wel wat krap maar gelukkig staat de kruin los van die BG
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
        misschien wel.

of misschien is het gebeurt bij het verkleinen van de foto naar 1024px ? Want dat is en blijft een moeilijke oefening, vind ikzelf.
        Dit zou mogelijk kunnen zijn, ik zal het wat in de gaten houden, bestanden komen via Flickr. Bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Mooie eens andere soort laagjes, de afstand tussen boom en BG is wel wat krap maar gelukkig staat de kruin los van die BG
          Dank u wel, laatste was ook mijn mening en het verschil in contrast tussen stam en BG zorgt toch wel dat hij los komt te staan. Merci voor uw bevindingen!

Comment

knappe plaat
            Peter
            mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
              knappe plaat
              Peter
              Dank!

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Comment

vind het een mooie plaat ,maar ik zou de helderheid lichtjes omlaag halen om wat meer detail te bekomen in lucht en voorgrond zoals dit ,als ik zo vrij mag zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                  vind het een mooie plaat ,maar ik zou de helderheid lichtjes omlaag halen om wat meer detail te bekomen in lucht en voorgrond zoals dit ,als ik zo vrij mag zijn
                  Dank voor de tip eens proberen te corrigeren zodra ik de kans krijg. Ik trachtte de lucht zo neutraal mogelijk te houden om de boom er niet in op te laten gaan. Een lichte correctie is misschien een meerwaarde.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Comment

Working...
                  X