Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gap of Dunloe Ierland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Gap of Dunloe Ierland


    Een van de vele mooi plaatsen die we bezocht hebben.
    B&B eigenares zei dat het goed te doen was met de auto.
    Eens aangekomen redelijk druk rond de parking onder aan de Gap.
    Dus navraag gedaan in het winkeltje en die zeiden dat het niet te doen was

    Met al die paardenkoetsen en wandelaars, straatje is veel te smal.
    Wij te voet een stuk gedaan heen en terug een wandeling van 7 km.
    Wel ideaal om foto's maken op plekjes waar je met de auto kan niet stoppen.
    Dus ik raad jullie aan, die er ooit komt om tot het grote meer te voet te doen



    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: Gap of Dunloe Ierland

    Mooi van opbouw.
    De schapen en de boom op de voorgrond zorgen mee voor de diepte die deze foto erg uitstraalt.
    Ik vind het persoonlijk wel een mooie compo.

    Misschien had ik manueel lokaal de belichting (hooglichten) in de wolken iets omlaag gehaald om er meer detail uit te halen.

    Mvg.,
    Smets84.

    Comment


    • #3
      Re: Gap of Dunloe Ierland

      Persoonlijk vind ik het boompje net wat storend. Het maakt de voorgrond iets te druk voor mij.
      Maar de natuur is zoals ze is. En het lijkt me daar inderdaad prachtig.
      Ik hoop er ooit te geraken.

      Comment


      • #4
        Re: Gap of Dunloe Ierland

        Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
        Persoonlijk vind ik het boompje net wat storend. Het maakt de voorgrond iets te druk voor mij.
        Maar de natuur is zoals ze is. En het lijkt me daar inderdaad prachtig.
        Ik hoop er ooit te geraken.
        hier verschil ik van mening ,het boompje vind ik juist mooi ,zo met die schaapjes erbij ,maar ik zou er een 16/9 formaat van maken met minder lucht ,die is toch te fel en dan speelt dit boompje een grotere rol in je beeld
        dit is wat ik bedoel Liliane ,al je de link niet wilt je zegt het maar hè
        Last edited by bopatje; 24 juni 2017, 10:30.

        Comment


        • #5
          Re: Gap of Dunloe Ierland

          Echt typisch een beeld uit Groot-Britannie, De zo typische boompjes en natuurlijk de schapen....Weer een mooie hoor..
          Kan wel volgen over stukje croppen boven..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Gap of Dunloe Ierland

            Heerlijk landschap en fris groen. Ik denk ook dat de blik nu teveel naar boven gaat.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Gap of Dunloe Ierland

              mooi in beeld gebracht

              Comment


              • #8
                Re: Gap of Dunloe Ierland

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                hier verschil ik van mening ,het boompje vind ik juist mooi ,zo met die schaapjes erbij ,maar ik zou er een 16/9 formaat van maken met minder lucht ,die is toch te fel en dan speelt dit boompje een grotere rol in je beeld
                dit is wat ik bedoel Liliane ,al je de link niet wilt je zegt het maar hè
                awel, patrick, hier verschil ik dan weer van mening met jou. ik vind de 16;9 te benepen, doe me maar het iers groene origineel.

                ben wel akkoord met de suggestie om de hooglichten in de wolkjes een tiestje terug te schuiven
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: Gap of Dunloe Ierland

                  Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                  awel, patrick, hier verschil ik dan weer van mening met jou. ik vind de 16;9 te benepen, doe me maar het iers groene origineel.

                  ben wel akkoord met de suggestie om de hooglichten in de wolkjes een tiestje terug te schuiven
                  Toch leuk hoe ieder een eigen kijk heeft op een bepaald beeld [emoji39] , komt nu natuurlijk ook omdat je eerst het weidse beeld hebt gezien [emoji12]

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gap of Dunloe Ierland

                    Mooie opname van een indrukwekkend landschap, moet zalig zijn om daar te staan en vooral te genieten

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment

                    Working...
                    X