Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Langste en warmste nacht
Collapse
X
-
-
Re: Langste en warmste nacht
Met die wolkenlucht is het niet alleen de langste, warmste, maar ook de fotogeniekste nacht.
Veel magenta in de nabewerking. Ik vermoed dat dit een persoonlijke keuze geweest is en het aldus een smaakkwestie is.
Ik zou wat warmer afwerkt hebben met minder magenta, maar dat is - zoals voormeld - persoonlijke smaak.
Die wolkenlucht maakt echt de foto .
Mvg.,
Smets84.
-
Prachtige wolkenstructuur met bijzondere kleuren. Hou ik van. Je witbalans zit wel niet goed te zien aan het blauw-magenta in je voorgrond (het donkerblauwe zand) maar zelf weet ik dat dit
in die omstandigheden met het laatste licht van een sunset moeilijk onder controle te houden is, het licht veranderd voortdurend. Als je in RAW werkte is dit zeker nog goed bij te sturen en
kan je nog veel meer uit deze foto halen. Het is eigenlijk op dit moment van opname nog niet zo donker dus ik zou het proberen.
Gr, Daniel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtPrachtige wolkenstructuur met bijzondere kleuren. Hou ik van. Je witbalans zit wel niet goed te zien aan het blauw-magenta in je voorgrond (het donkerblauwe zand) maar zelf weet ik dat dit
in die omstandigheden met het laatste licht van een sunset moeilijk onder controle te houden is, het licht veranderd voortdurend. Als je in RAW werkte is dit zeker nog goed bij te sturen en
kan je nog veel meer uit deze foto halen. Het is eigenlijk op dit moment van opname nog niet zo donker dus ik zou het proberen.
Gr, Daniel.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtPrachtige wolkenstructuur met bijzondere kleuren. Hou ik van. Je witbalans zit wel niet goed te zien aan het blauw-magenta in je voorgrond (het donkerblauwe zand) maar zelf weet ik dat dit
Gr, Daniel.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
volg de bovenstaande commentaren op zich wel een prachtige luchtGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Wit balans inderdaad nog wat corrigeren en het is een hele mooie..Prachtige lucht, en ook de meeuw die het beeld uitvliegt voegt veel toe..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment