Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de compo wringt een beetje ,ik vind rechts wat zwaar uitvallen ,het had mooier geweest met minder gras op de voorgrond en het water over de volle breedte startend uit de hoek ,ook bovenaan mocht meer ruimte zijn ,wat de kleuren betreft ik denk dat je hier vooral te maken hebt met kleurruis op de heldere vlakken al kan ik het niet precies goed zien op dit formaat .
Toch bedankt voor de reacties. Sieg er geen zand, het grijs is slib en het groen zijn algen en hebben soms een rare kleur.
Mvg Suske
Ik weet dat het geen zand is hoor maar wilde het gewoon duidelijk maken
In ieder heeft slib ook niet die magenta kleur erin zitten
Het zou kunnen zoals Patrick zegt dat het kleurruis is, moeilijk te zien op deze kleine versie
Comment