aanpassingen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
boslandschap
Collapse
X
-
-
Re: boslandschap
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtChartreuzebos ?
Mooi, ik ben wat aan het twijfelen of ik niet wat minder voorgrond zou willen zien
Onderaan wat wegcroppen tot voorbij de donkere plekken, dan heb je een mooi bos panoramaatje.Groetjes,
Dominic
Comment
-
-
-
Naar mijn mening heb je je onderwerp achter de bomen verstopt. Zoals door meerdere geschreven de voorgrond is te druk / rommelig.
Neem je tijd om een stek te vinden waar je het optimale beeld kunt maken. Tijd neem je door op een x aantal plekken voor 5 minuten te gaan zitten en de omgeving in je op te nemen.
Comment
-
Kan alleen maar volgen..Je beste beeld tot nu toe Daniel..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
o ja, het chartreuzenbos. ik herken precies het gebouwtje. mooi licht op de achtergrond.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
horizon op 1/3 (onderkant) en wat meer van de kruin. De voorgrond heeft niet zoveel te bieden." Make RAW Not WAR"Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100
Comment
Comment