Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Teutse plas
Collapse
X
-
-
Re: Teutse plas
Mooie locatie hoor, heel apart afgewerkt met die kleurtoon
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Door het windstille weer heb je een hele knappe reflectie te pakken..Mooie hoor..
Toning is een beetje smaakkwestie, in dit soort foto's zie ik zelf liever meer natuurlijke kleuren.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtDoor het windstille weer heb je een hele knappe reflectie te pakken..Mooie hoor..
Toning is een beetje smaakkwestie, in dit soort foto's zie ik zelf liever meer natuurlijke kleuren.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtToning is een beetje smaakkwestie, in dit soort foto's zie ik zelf liever meer natuurlijke kleuren.
laat daar geen twijfel over hoe Patrick zelf graag zijn foto bewerkt ziet.
De foto zelf dan zou meer sterkte en diepte tonen als er minder of geen struiken in de voorgrond te zien zouden zijn maar of
dit mogelijk was om dichter bij de rand te komen weet enkel Patrick.
Comment
-
de struikjes er niet op zou de foto "klassieker BD-Compatibel" maken. Of het dan een interessanter beeld zou opleveren laat ik even in het midden. Ik vraag me af of de bovenste lucht wat minder dreigend maken ook geen idee is ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
Comment