Noord-Wales is overdadig groen. Het verblijf aldaar was letterlijk stormachtig met zware bewolking, regen, harde wind en gelukkig af en toe een piepzonnetje, alles behalve aangenaam dus. Ik heb er het beste van gemaakt zoals u zal zien. De intro geeft een voorbeeld van de situatie zoals die beleeft werd en waarbij een grote dosis geluk een rol speelde. Wees teleurgesteld of geniet ervan !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Green Wales
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Green Wales
Heel apart dat licht- en schaduwspel in deze opname, heb je mooi weergegeven Raymond
Nadeeltje vind ik wel dat linkse hoek onderaan, lijkt wel alsof er iets voor stond
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Comment
-
-
helemaal jou stijl Raymond , en ik bewonder je vastberadenheid ,hoewel je zelf weet dat hier een apart publiek voor nodig is , bij mij ligt deze een beetje half ,ik zie een mooi landschap met het geaccentueerde groene gras wat het typische vochtig klimaat benadrukt ,ook de mooie dreigende lucht waar ik fan van ben ,maar dan zie ik die paal en draden en de blendsporen boven de heuvels en die linkerhoek ,dat is dan de andere mindere helft voor mij ,maar één ding is zeker je steekt er met jou werk helemaal uit ,dat is positief bedoeld
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichthelemaal jou stijl Raymond , en ik bewonder je vastberadenheid ,hoewel je zelf weet dat hier een apart publiek voor nodig is , bij mij ligt deze een beetje half ,ik zie een mooi landschap met het geaccentueerde groene gras wat het typische vochtig klimaat benadrukt ,ook de mooie dreigende lucht waar ik fan van ben ,maar dan zie ik die paal en draden en de blendsporen boven de heuvels en die linkerhoek ,dat is dan de andere mindere helft voor mij ,maar één ding is zeker je steekt er met jou werk helemaal uit ,dat is positief bedoeld
@ Sieg : Ja ik merk daar ook een invloed van iets doch kan bij God niet herinneren wat het zou kunnen zijn. Dus heb twijfels daaromtrent want uiterst rechts heb je ook een roestige invloed ... zou dus toch kunnen in de realiteit ?
Graag iedereen bedankt voor het kijken en voornamelijk voor de reactiesKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Ik vind dit een topplaat. Vooral gezien de omstandigheden.
Altijd je camera meenemen, leer ik daaruit.
Liefhebbers van de paal en de compo houden de plaat zoals hij is. Anderen steken er rechts een blaadje voor totdat ze een vierkante erop hebben en genieten dan nog meer.
Allemaal perfect.
Groetjes,
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment
-
Prachtig lichtmoment hier te pakken...Heel mooi hoe de zon hier het landschap aan het beschilderen is...Erg mooi..
Vlek linksonder zou misschien wel eens flare kunnen zijn.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment