Hallerbos ... dezer dagen in volle zon
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonovergoten
Collapse
X
-
-
-
Re: Zonovergoten
Hé Club fan, als je met Photoshop werkt zou ik de bomen rechtzetten met "Verdraaien".
Ook zou ik er een klein beetje contrast aan toevoegen zodat het licht en schaduwspel meer benadrukt wordt.
Tenslotte zou ik er een 16:9 zonder kader van maken met dus minder voorgrond.
(Het laatste jaar van Rensenbrink heb ik nog mogen beleven op "De Klokke".)
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk berichtHé Club fan, als je met Photoshop werkt zou ik de bomen rechtzetten met "Verdraaien".
Ook zou ik er een klein beetje contrast aan toevoegen zodat het licht en schaduwspel meer benadrukt wordt.
Tenslotte zou ik er een 16:9 zonder kader van maken met dus minder voorgrond.
(Het laatste jaar van Rensenbrink heb ik nog mogen beleven op "De Klokke".)
Sorry voor dit eventjes off TP.
Je foto had ik al beoordeeld en ik blijf erbij 😊
Comment
-
-
Knappe dit weer Peter..
Nog niet zo gemakkelijk om met deze lichtomstandigheden een foto te maken...Heel goed onder controle weten te houden, met ook nog een knappe compo.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtknap hoor ,vooral de sterke details vallen mij direct op ook de compo vind ik geslaagd ,wat niet altijd vanzelfsprekend is in een bos ,de lichtvlekken maken de foto
Comment
Comment