Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik vind deze zalig ! een foto die één en al rust uitstraalt .
ik weet niet hoe het komt ik hou normaal niet van landschap in Z/W ,maar brengt mij telkens op andere gedachten
miss toch links wat oplichten
Beetje tegendraads doen, sorry jongens, maar voor mij is deze opname goed zoals die is
Die donkere hoek linksboven past wel bij de donkere wolken die er hangen op dat moment
Dus een knappe opname en afwerking helemaal mijn smaak
Bedankt voor de commentaren. Ik heb een up geplaatst rekening gehouden met de opmerkingen.
Ik begrijp trouwens helemaal wat jullie willen zeggen betreffende de donkere linkerkant.
Persoonlijk kies ik voor de originele versie daar ik zelf er iets meer dynamiek in terug vind.
Mooie rustige foto dit hoor, knappe reflecties ook update vind ik net even wat beter..
Omzetting is weer top gedaan, maar in kleur zou deze volgens mij ook wel eens heel mooi kunnen zijn.
Comment