Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
durby
Collapse
X
-
-
-
Re: durby
wou reeks maken over Durbuy, en dacht als titel Durbuy anders bekeken ik heb foto's met kano erop, maar hier wou ik het fontein eens laten zien iedereen kijkt vooraan ik kijk vanuit een andere hoek het water en rotsen moeten uw oog leiden naar het fontein
Comment
-
pfffffffffff Daniel ik wordt er een beetje moe (moedeloos) van
ik wil je wel helpen ,maar ik begrijp niet dat je dit niet ziet vooraleer je een foto post ,
eerst en vooral de kleuren zitten er helemaal naast ,WB totaal verkeerd ,veel teveel blauw ,je lucht is uitgebrand .
compo ook al niet veel beter ,je wou het fontein laten zien ,waarom deze niet op een gulden snede ipv helemaal tegen de rand geplakt !!!
ik zou voorstellen ,post niet iedere dag een foto ,maar bekijk je foto's en selecteer ze tot er van de honderden miss 1 overblijft en bekijk hem na je bewerking minstens 20 maal ,zet hem op je voorblad voor enkele dagen en bekijk hem telkens opnieuw en doe wijzigingen ,tot je zelf zegt deze is het posten waard ,je zal er nadien veel meer plezier aan hebben en er een positief gevoel aan overhouden .
ook zal je hier de forumleden er toe aanzetten om te reageren ,want op deze manier zal de één na de andere afhaken ! klik
ook ik
Comment
-
ja ik weet het jullie hebben gelijk, daarom noemde ik het anders bekeken, ik doe en kijk naar reactie zo leer ik soms is het goed anders weer niet maar zo ontwikkel ik men eigen stijl en hou wel rekening met wat jullie zeggen, maar ik ben gelijk een zalm die gaat ook tegen de stroom in, te blauw kan ik aan werken
Comment
-
-
Is wel niet meer dezelfde foto als deze morgen - de kleuren zijn ondertussen ook helemaal aangepast
Je wordt hard aangepakt hier op het forum - en ik betreur dat - maar je lijkt het zelf op te zoeken - door zelf hier en daar tegen schenen te stampen.
Nu ieder zijn manier zeker - veel succes in het leerproces
PeterLast edited by blauwzwart; 14 juni 2017, 11:56.mijn website : klik
Comment
-
-
bopatje mijn foto staat in showcase je hoeft geen commentaar te geven, het mag maar dan gelijk blauwzwart en liefst gegrond niet iedereen heeft de zelfde smaak, en wat betreft van witbalans die is zo aangepast ben voor nabewerking met Lightroom bezig, ook daarin leer ik nog maar meestal staat mijn witbalans juist want voor ik aan een fotosessie begin meet ik het licht en stel handmatig de witbalans is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk berichtbopatje mijn foto staat in showcase je hoeft geen commentaar te geven, het mag maar dan gelijk blauwzwart en liefst gegrond niet iedereen heeft de zelfde smaak, en wat betreft van witbalans die is zo aangepast ben voor nabewerking met Lightroom bezig, ook daarin leer ik nog maar meestal staat mijn witbalans juist want voor ik aan een fotosessie begin meet ik het licht en stel handmatig de witbalans is
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
ik heb expodisc 2.0 zet die op mijn lens waarvan autofocus af staat neem een foto van hoofdlicht in de tegenrichting sla deze foto op handmatige witbalans (canon) daarna zet ik op witbalans custom deze manier heb ik vooral gebruikt in bv kerk, bekijk laatste reeks van mij. buiten bij daglicht zet ik de witbalans op 5200K of auto
Comment
Comment