Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Goud/Geel + UPDATE
Collapse
X
-
-
Re: Goud/Geel
dit vind ik heel prachtig ,vooral de mooie kleuren ,al denk ik dat er wat blauwzweem op de wolken zit ,
beetje spijtig van de gekozen compo ,zo juist in het midden ,maak hier eens een 16/9 format van met een stuk lucht er af ,je beeld zal er volgens mij dynamischer uitkomen
-
Knappe opname maar lijkt wel alsof je hier een pola gebruikt hebt, lucht is er mss net iets over
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Het kleurcontrast, blauw /geel is leuk maar het geheel komt rommelig over, less is more
Comment
-
Lucht voor mij ook te zwaar, foto is nu uit balans.
Maar eens dit gecorrigeerd zal het een mooi zomers plaatje wordengroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
zomer, inderdaad.
ben weer veel aan het bijleren. Naar het schijnt overdoe ik mijn bewerkingen ook wat.
(hopelijks kan ik binnenkort terug landschapsgewijs aan de slag, ben veel te lang met andere dingen bezig moeten zijn)mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtzomer, inderdaad.
ben weer veel aan het bijleren. Naar het schijnt overdoe ik mijn bewerkingen ook wat.
(hopelijks kan ik binnenkort terug landschapsgewijs aan de slag, ben veel te lang met andere dingen bezig moeten zijn)
Daarom best een paar bewerkingen doen en die laten rusten en de volgende dag of dagen terug eens bekijken en een keuze te maken, vooral niet te snel willen gaan!groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
-
up is veel mooier en aangenamer om naar te kijkengroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
ik vind de uitsnede van de up niet echt je dat, je mist nu toch die groene toets.
En de kleuren zijn imho nu een beetje te soft (ik weet het, zaag, zaag, zaag, maar ja).mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtik vind de uitsnede van de up niet echt je dat, je mist nu toch die groene toets.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
Comment