Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The first Sister

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The first Sister

Bedankt allen voor de fijne en mooie reacties..
    Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
    Heb ik het mis als ik zeg dat de voorgrond nog hard overkomt?
    Daniel, bedoel je hier het contrast of meer scherpte...Heb voorgrond eigenlijk niet veel aangedaan, de meeste nabewerking zit in de achtergrond.

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
    Zo mooi dat ik daar niet durf naartoe te gaan, ik kan daar maar alleen mindere foto's maken
    Niet te minderwaardig over jezelf zijn he Frans...Ben er van overtuigd dat je met schitterende foto's zou thuiskomen..
    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
    Prachtig landschap, te mooi om echt Schots te zijn daarom interessant
    Bedankt Raymond, grappig dit heb ik al paar keer gelezen, en juist dit soort foto's met mooi licht is ook zoals ik me Schotland herinner.
    Zeker ook wel grijs en grauw weer gezien, maar iedere dag wel momenten dan de zon even door de wolken heen brak.
    Juist deze momenten hebben we afgewacht, heel veel staan wachten op het juiste moment, en soms kwam die ook niet..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht

...grappig dit heb ik al paar keer gelezen, en juist dit soort foto's met mooi licht is ook zoals ik me Schotland herinner.
      Zeker ook wel grijs en grauw weer gezien, maar iedere dag wel momenten dan de zon even door de wolken heen brak.
      Juist deze momenten hebben we afgewacht, heel veel staan wachten op het juiste moment, en soms kwam die ook niet..
      Zeer herkenbaar
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

Comment

Schitterend... Doet mij een beetje aan hardangervidda denken
        " Make RAW Not WAR"
        Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

Comment

Prachtige plaat, Jos!
          Danny's Photosite

Comment

Bedankt allen voor de fijne en mooie reacties...
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
              Daniel, bedoel je hier het contrast of meer scherpte...Heb voorgrond eigenlijk niet veel aangedaan, de meeste nabewerking zit in de achtergrond.

Dit is juist het moeilijke Jos zoals ik reeds had geschreven dat we eigenlijk de plaats niet kennen en dus ook niet goed kunnen oordelen op wat we soms zien. Wat er juist in
              de voorgrond staat is een dor gras maar de structuur daarvan is het fijn of grof ? Ook de 50 tinten bruin maakt het moeilijk maar het doet geen afbreuk aan je opname en we weten
              ondertussen dat je foto's met grootste zorg zijn gemaakt en afgewerkt. Ook de foto's van deze omgeving genomen op verschillende tijdstippen verspreid over een gans jaar door verschillende mensen
              maakt telkens een ander beeld dat het telkens boeiend maakt om naar te kijken.

Gr, Daniel.

Comment

prachtig met dat licht
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Je moet weleens geduld hebben, maar dan laat Schotland zich dan ook van zijn mooiste kant zien.
                  Inderdaad heel mooie diepte, door het stroompje. Toefje sneeuw is ook mooi. (dat hadden wij weer wel )
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

moet ik ook eens naartoe

Comment

Working...
                    X