Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vooral de grotere versie maakt nog meer indruk en heel goed gekozen formaat waardoor alles nog weidser lijkt dan dat het al is.
Het verschil in kleurwarmte zit voor mij héél goed.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Heel apart beeld waarbij het lijkt alsof al de kleuren uit het zand en water zijn weggehaald
De spookbeelden hoefden er zelfs voor mij niet bij, opname is zo ook al mooi genoeg
Heb een beetje moeite met het kleurverschil in reflectie, maar deze kan me toch bekoren, vind de mensen geen afbreuk doen aan de opname, zolang je kan uitmaken dat het mensen zijn is het goed.
Mooi beeld met de heuvels in de achtergrond. De mensen in een schim kan ik wel smaken gewoon omdat het nog herkenbaar is.
In de voorgrond zit er een blauwzweem in het zand.
idd een mooi beeld vooral de kleuren in de lucht zijn heel mooi ,wel eigenaardig dat ik dezelfde kleuren niet in het water terug zie , de spookjes storen niet echt
Comment