Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B&B zicht Algarve

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: B&B zicht Algarve

Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
    Best mogelijk dat je je dat zo herinnert, maar een foto geeft NOOIT de kleuren weer zoals een menselijk ze ziet. En dat verschilt zelfs van persoon tot persoon.
    Maar soit, als jij je foto graag ziet zoals die is, is dit het voornaamste toch hé.
    Dat klopt natuurlijk wat je schrijft, maar ik ken technisch geen betere manier.. 'k bekijk hem nu op een andere monitor, en het verschilt een beetje met mijn macbook pro.. tijd om te kalibreren denk ik. Straks een update
    " Make RAW Not WAR"
    Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duvel_lover Bekijk bericht
      Dat klopt natuurlijk wat je schrijft, maar ik ken technisch geen betere manier.. 'k bekijk hem nu op een andere monitor, en het verschilt een beetje met mijn macbook pro.. tijd om te kalibreren denk ik. Straks een update
      De manier om de juiste witbalans te vinden heb ik hier al verschillende keren uitgelegd, pas ze eens toe voor uzelf gewoon om eens te kijken wat je beter vind hé.
      Je mag die dan ook posten, vanzeneigens.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Dat is een mooi uitzicht om mee wakker te worden...Knap beeld met die laagjes het mooie licht..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

Comment

wat een fijne ochtend. mooi in beeld gebracht.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Working...
          X