Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
"geslaagd" schrijf je, dit vind ik meer dan geslaagd, dit is een hele mooie opname
Heel goed gekozen compo en perfecte beeldvulling met alles op de juiste plaats
Knappe opname
Zeer knappe compo.
Misschien iets te veel magenta als een realistisch resultaat het doel was. Juist genoeg magenta om die aparte sfeer te creëren, welke de foto als geheel zo bijzonder maakt.
Mooie opname !
Prachtige opname van deze bekende locatie...Mooi zo vanuit dit standpunt..
Knap veel detail ook in de voorgrond, zeker op de grote versie!!
Wat voor mij een beetje onnatuurlijk oogt is de reflecties in het water, deze zijn veel helderder dan de lucht zelf...Waarschijnlijk in LR of PS een donker gradient over de lucht gelegd?
Wat voor mij een beetje onnatuurlijk oogt is de reflecties in het water, deze zijn veel helderder dan de lucht zelf...Waarschijnlijk in LR of PS een donker gradient over de lucht gelegd?
Neen, maar waarschijnlijk heb toen wel een grad ND gebruikt tijdens de opname. Is een beetje te lang geleden om met zekerheid te zeggen.
Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G Website - 500px - Instagram
Comment