Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waterkant
Collapse
X
-
-
-
Re: Waterkant
Daniel, je schiet naar mijn gevoel een beetje lukraak verschillende onderwerpen. Niet slecht bedoelt want ongetwijfeld is dat jou manier van leren. Misschien een tip: concentreer je is op één onderwerp voor een tijdje, bijvoorbeeld de zee en doe wat verschillende composities in verschillend licht. Vooral de zo gezegde gouden uurtjes kunnen meteen mooie foto's geven en je leert er veel door qua belichting. Speel wat met scherptediepte, enz.. Zo ga je misschien sneller iets opbouwen en meer succes hebben wat motiverender is om te doen. Enfin tis maar nen tip
Groeten
Kurt
Comment
-
ja dat is mijn manier, ik ben wel bezig sommige onderwerpen spreken me niet aan ofwel omdat ik er teveel van heb gezien, of omdat ik niet het juiste materiaal heb vb macrografie en studiowerk.
Ik kijk wel naar werken van ander grote fotograven waarvan er mij wel enkelen aanspreken en ik zoek mijn eigen stijl met de inspiratie van die fotograven. op technisch vlak kan ik nog bijleren daarom laat ik mijn werken zien en luister in tegenstelling van wat jullie denken
Comment
-
-
-
ja weet ik binnenkort ga ik daar terug op vakantie, dan zal ik gerichter fotograferen en meer met de regels rekening houden, de meeste foto's daar genomen was niet gepland nu ga ik een draaiboek maken en bewuster mijn onderwerpen kiezen. ik heb een bepaald doel voor ogen en ken nu de plaatsen met de raadgevingen en de kennis die ik nu opgedaan heb zal het mij wel lukken.Last edited by Guest8; 5 juni 2017, 20:59.
Comment
Comment