Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Dit is wel een heel aparte omzetting Raymond, krijg hier een gevoel bij dat ik een frame zie uit een oude film
Nog iemand die we dan even moeten missen, en het is hier al zo stil de laatste tijd .... vraag me af op welk forum alle fotografen zitten
Dit is wel een heel aparte omzetting Raymond, krijg hier een gevoel bij dat ik een frame zie uit een oude film
Nog iemand die we dan even moeten missen, en het is hier al zo stil de laatste tijd .... vraag me af op welk forum alle fotografen zitten
grts
Sieg
Helemaal mee akkoord, ziet er een analoge foto uit. Inderdaad, het is hier zeer stil....
In je unknowns zitten een paar pareltjes en een paar die ik persoonlijk minder vind. Deze vind ik weer iets minder geslaagd. Proberen uit te leggen waarom: de bewerking is sterker dan de inhoud en valt er niet meer mee samen naar mijn gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel.
Comment