Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tropisch
Collapse
X
-
-
Re: Tropisch
Mag ik dit een bleekscheetje noemen? Het ontbreekt ook aan algehele scherpte.
Hetgeen wat in de voorgrond staat, helpt niet echt mee, het is een blokkade - plakt vast aan achteren , alsof het verboden is over de dijk te lopen naar het einder.
Het lijkt mij een plek waar veel meer uit te halen is... ook met het oog op de manier / tijdstip waarop je dit gepoogd hebt vast te leggen.
-
Voor mij ook niet zo geslaagd Sien
Is dat de stormvloedkering rechts in de achtergrond ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk berichtMag ik dit een bleekscheetje noemen? Het ontbreekt ook aan algehele scherpte.
Hetgeen wat in de voorgrond staat, helpt niet echt mee, het is een blokkade - plakt vast aan achteren , alsof het verboden is over de dijk te lopen naar het einder.
Het lijkt mij een plek waar veel meer uit te halen is... ook met het oog op de manier / tijdstip waarop je dit gepoogd hebt vast te leggen.
Maar waarom wordt dat dan niet geschreven bij de foto van lut 'Groeten uit Bretagne' ??????
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtVoor mij ook niet zo geslaagd Sien
Is dat de stormvloedkering rechts in de achtergrond ?
grts
Siegvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtneen dat is de Zeelandbrug
Er zijn daar genoeg plaatsjes waar je toch een mooier onderwerp kon vinden hoor Sien
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
De buizen van inox horen hier niet thuis... trekken de aandacht in negatieve zin. Te herdoen
Comment
Comment