Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pont d'Arc
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Pont d'Arc
ik had je foto al gezien op flickr, maar de plaats niet herkend. Mooi, maar ben wel geen fan van het ijs (sic) op het water.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Heel mooi !Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
Mooie opname Kurt met dat bootje, wat dat bootje betreft knap dat deze stil lag bij die lange sluitertijd
De bekende boog, Pont d'Arc, valt wel wat weg tegen de achtergrond, mss dat ik die zelf die achtergrond een iets andere lichtintensiteit zou geven
ps. zou de opname op 900px posten zodat er niet moet gescrold worden om deze te bekijken ;-)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Eens een originele kijk op deze veel gefotografeerde plek. Ik kan het alvast appreciëren! Mooi hoe dat bootje haarscherp erop staat met deze lange sluitertijd, of heb je hier een trucje toegepast?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtEens een originele kijk op deze veel gefotografeerde plek. Ik kan het alvast appreciëren! Mooi hoe dat bootje haarscherp erop staat met deze lange sluitertijd, of heb je hier een trucje toegepast?
Comment
-
-
Prima omzetting, een weldoordachte compo en het vierkante formaat werkt hier prima
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie opname Kurt met dat bootje, wat dat bootje betreft knap dat deze stil lag bij die lange sluitertijd
De bekende boog, Pont d'Arc, valt wel wat weg tegen de achtergrond, mss dat ik die zelf die achtergrond een iets andere lichtintensiteit zou geven
ps. zou de opname op 900px posten zodat er niet moet gescrold worden om deze te bekijken ;-)
grts
Sieg
Bedankt voor je reactie
Comment
-
-
Heel mooi in afwerking wat de sfeer ten goede komt en de compo knap beredeneert Van het water dat nu een bevroren indruk achterlaat ben ik in deze weergave geen voorstander - wél in de winterKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Proficiat Kurt met deze opname in de HOF
Trouwens bedankt nog voor je antwoord
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment