Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Als ik het gras zie in de voorgrond denk ik dat deze opname teveel verscherpt is, het komt zelfs korrelig over
Maar voor de rest vind ik het wel een geslaagde opname, mooie zachte kleuren en een goed gekozen compo
Het goeden uurtje zie ik er eerlijk gezegd nog niet in, mss wat warmer afwerken daarvoor
Ik vind de natuurlijke kleuren in de geval mooier. Het levert een venster op met zicht op een landschap waar ik bijna deelgenoot van ben, waar ik in wil stappen. Genieten van dat prachtige landschap (foto dus). De onnatuurlijke kleuren maken het voor mij in dit geval afstandelijk.
De kleuren van de update lijken mij wat teveel geforceerd (kleurtemperatuur teveel opgetrokken); dan vind ik de originele natuurlijker overkomend. Mooie opname maar aandacht gaat wat teveel naar het duinengras.
De kleuren van de update lijken mij wat teveel geforceerd (kleurtemperatuur teveel opgetrokken); dan vind ik de originele natuurlijker overkomend. Mooie opname maar aandacht gaat wat teveel naar het duinengras.
Ik volg, iets tussen de 2 zal waarschijnlijk het meest geslaagd zijn ...
Comment