Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Once upon a Dardeche (Er was eens, in een heel ver verleden, in den dardeche...)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Once upon a Dardeche (Er was eens, in een heel ver verleden, in den dardeche...)

Schitterende foto Pieter. De bewerking is top, die zou ik zelf ook wel is bij wat foto's willen toepassen. Mijn eerste indruk was een beetje een Japans gevoel, je weet wel zo van die prachtig geschilderde doeken die lijken te verdwijnen in de verte.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

Comment

Re: Once upon a Dardeche (Er was eens, in een heel ver verleden, in den dardeche...)

Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk bericht
      Al een paar keer komen kijken.
      Mijn eerste indruk was goed. Na enkele malen de foto herbekeken te hebben vind ik hem nog steeds beter worden.

Ik dacht eerst dat er toch een texture aan te pas is gekomen maar blijkbaar is het een combinatie van korrel en motregen.
      In combinatie met het subject lijkt het wel een foto uit 1890. Heel speciaal.

In dit geval heb je een prachtig resultaat bereikt, maar dit effect / deze bewerking zal volgens mij niet bij elk onderwerp/subject een geslaagde foto opleveren.

Mvg.,
      Smets84.
      inderdaad, iets minder jonge crop camera nikon D7100, hoge ASA en mist ende motregen.
      niet zo simpel om er een algemene fotografeertechniek van te maken, maar in sommige situaties zeker eentje om te onthouden.

Aan allen :
      ben wel wat overrompeld door jullie reacties. Doet wel eens deugd. Geeft me moed om na de zware werkdruk die mijn drie fotografiecursussen in het CVO bezorgd hebben terug aan de slag te gaan met mijn eigen projectjes. Dank je wel.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Working...
      X