Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Glooiend Leefdaal (bis)
Collapse
X
-
-
Re: Glooiend Leefdaal (bis)
DOF mis ik niet, heeft in mijn ogen niets te maken met een landschapsfoto.
Ik vind de kleuren niet helemaal dat, en jammer dat de bomen rechts helemaal dichtgelopen zijn. Toch wel wat te veel contrast in deze foto, wat het geheel redelijk hard en donker maakt. Verder zou ik er een 16/9 proberen van maken want je hebt nogal veel lucht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtDOF mis ik niet, heeft in mijn ogen niets te maken met een landschapsfoto.
Ik vind de kleuren niet helemaal dat, en jammer dat de bomen rechts helemaal dichtgelopen zijn. Toch wel wat te veel contrast in deze foto, wat het geheel redelijk hard en donker maakt. Verder zou ik er een 16/9 proberen van maken want je hebt nogal veel lucht.
Leefdaal en omstreken kan sterk glooiend zijn en zo dikwijls ik daar ga wandelen krijg je andere landschappen (seizoen), heel boeiend en mooi !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtJa, hierin moet ik toch meegaan. Ee ietsje meer helderheid in de achtergrond zou een verbetering kunnen zijn.
Leefdaal en omstreken kan sterk glooiend zijn en zo dikwijls ik daar ga wandelen krijg je andere landschappen (seizoen), heel boeiend en mooi !
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment