Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Levensstrijd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Levensstrijd

De titel is niet mijn strijd met het leven, maar een dijkvak bij Zierikzee.
    Ook stond er vroeger een boerderij met die naam. Helaas is de juiste betekenis me niet bekend.
    Ik ben overigens een paar dagen off-line, dus terug reageren kan even niet.

Levensstrijd.

Graag op zwart bekijken. Waarvoor dank.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Re: Levensstrijd

Mooie!!
    Compo waar weer duidelijk goed is over nagedacht, en prachtkleuren die ook weer heel mooi terug komen in de reflectie..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

Comment

Een titel die je niet verwacht bij de mooie plaat(s) maar enige uitleg maak al iets meer duidelijk.

Gr, Daniel.

Comment

heel mooi licht en kleurenspel
        Peter
        mijn website : klik

Comment

Mooie locatie, komt me niet bekend voor Johan en toch weet ik daar behoorlijk wat liggen

Mooie opname hoor en goed gekozen compo en natuurlijke afwerking

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

mooi opname

Comment

mooie diepte in de foto..... ik had zelf (denk ik) aan de linkerkant er iets vanaf gecropt (net na het eerste paaltje), zodat die bomenrij linksboven uit de foto gaan.

Rob,

Comment

Fijne sfeer nog kunnen meepikken in de opname die de foto naar een hoger niveau tilt ondanks de eenvoud
                Geniet van je off-line (is dat de rederij van Zierikzee)
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Bedankt voor jullie mooie commentaren.
                  @ Rob: In vele gevallen zou ik met je meegaan, maar de foto stuurt zo duidelijk naar rechts dat je niet op een dwaalspoor gezet wordt.
                  Naar mijn idee mag je over de rest van de foto gaan dwalen, nadat je het zwaartepunt hebt bereikt. Water en boompjes vullen m.i. ook een beetje de dode hoek.
                  Prima om van gedachten te wisselen en over na te denken, hoor !
                  @ Raymond : De cruise is helaas weer afgelopen. Maar een grotere cruise van 2 weken lonkt al aan de horizon. (dan met off-airline)
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                  X